Salt la conținutul principal
  1. Asistenta
  2. Asistență pentru clienți
  3. Serviciul Mokka

Serviciul Mokka

  • Amânare plată
  • Ce presupune raportarea la Biroul de Credit?
  • Care este limita mea? De ce depinde aceasta?
  • Cum să-mi majorez limita?
  • Cum poți utiliza limita?
  • Pe ce termen se acordă avansul?
  • Cum funcționează BNPL
  • Cum se utilizează serviciul Mokka? Ce este necesar pentru a putea împărți plata în rate folosind Mokka?
  • De ce documente am nevoie pentru a putea utiliza serviciul?
  • De ce nu primesc un contract pe hârtie?
  • În care magazine pot beneficia de acest serviciu?
  • Vreau sa fac o achizitie, dar avansul nu este suficient. Ce-i de făcut?
  • Cum pot să accesez serviciile?
  • Ce este serviciul „Notificări suplimentare”?
  • Cum se activează/dezactivează serviciul „Notificări suplimentare”?
  • Informații despre compania Revo Technologies
  • În ce scop colectează compania Revo Technologies datele mele personale?
  • Cum să îmi configurez browserul web pentru a permite ferestrele pop-up?
  • Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC)
REVO TECHNOLOGIES I.F.N. S.A.
Toate drepturile rezervate, 2024