Salt la conținutul principal
  1. Asistenta
  2. Pentru afaceri
  3. Administrare și decontare

Administrare și decontare

  • Cum blochez un angajat?
  • Cum pot vizualiza informații despre vânzările personale sau vânzările angajaților unui punct de vânzare cu amănuntul?
  • Ce rapoarte pot obține în contul de partener?
  • Cum pot contacta serviciul de asistență Mokka dacă sunt Partener?
  • Dispozitivul pentru utilizarea soluției Mokka este pierdut sau defect. Cum procedez?
  • Am uitat codul PIN pentru a vă conecta la aplicația Mokka pentru Afaceri și la contul personal al partenerului Mokka. Ce să fac?
  • Cum transfer un angajat într-un alt punct?
  • Cum pot schimba datele unui angajat înregistrat?
  • Cum pot schimba adresa de e-mail pe care se transmit rapoartele automate?
  • Există o eroare în raportul de vânzări din contul de partener Mokka. Cum procedez?
  • Cum pot accesa o situație generală a vânzărilor din magazinul meu cu opțiunea de plată Mokka?
  • Când are loc transferul de fonduri pentru tranzacțiile cu Mokka?
  • Care este procedura de decontare și reconciliere pentru tranzacțiile efectuate cu Mokka?
  • Cum îmi schimb datele bancare?
  • Cum înregistrez un nou angajat?
  • Cum pot schimba numele entității legale din contul meu Mokka?
  • Cât de repede vor fi afișate vânzările unui punct de vânzare în contul dvs. personal?
  • Ce funcții sunt disponibile în contul de partener Mokka?
REVO TECHNOLOGIES I.F.N. S.A.
Toate drepturile rezervate, 2021