- Cum blochez un angajat?
- Cum pot vizualiza informații despre vânzările personale sau vânzările angajaților unui punct de vânzare cu amănuntul?
- Ce rapoarte pot obține în contul de partener?
- Cum pot contacta serviciul de asistență Mokka dacă sunt Partener?
- Dispozitivul pentru utilizarea soluției Mokka este pierdut sau defect. Cum procedez?
- Am uitat codul PIN pentru a vă conecta la aplicația Mokka pentru Afaceri și la contul personal al partenerului Mokka. Ce să fac?
- Cum transfer un angajat într-un alt punct?
- Cum pot schimba datele unui angajat înregistrat?
- Cum pot schimba adresa de e-mail pe care se transmit rapoartele automate?
- Există o eroare în raportul de vânzări din contul de partener Mokka. Cum procedez?
- Cum pot accesa o situație generală a vânzărilor din magazinul meu cu opțiunea de plată Mokka?
- Când are loc transferul de fonduri pentru tranzacțiile cu Mokka?
- Care este procedura de decontare și reconciliere pentru tranzacțiile efectuate cu Mokka?
- Cum îmi schimb datele bancare?
- Cum înregistrez un nou angajat?
- Cum pot schimba numele entității legale din contul meu Mokka?
- Cât de repede vor fi afișate vânzările unui punct de vânzare în contul dvs. personal?
- Ce funcții sunt disponibile în contul de partener Mokka?