Salt la conținutul principal
  1. Asistenta
  2. Pentru afaceri
  3. Recomandări de vânzări și marketing

Recomandări de vânzări și marketing

  • De ce este profitabil să vinzi cu serviciul Mokka?
  • Cum poate Mokka să crească valoarea medie a cumpărăturilor în magazin?
  • Câți bani pot face prin achizițiile cu Mokka?
  • Cum obțin materiale de marketing pentru prezentarea Mokka în magazinul online?
  • În timpul înregistrării, clientul nu primește codul de verificare prin SMS. Ce să fac?
  • Cumpărătorul a anulat comanda sau a returnat produsul. Ce să fac?
  • Cum obțin acces la baza de date a clienților Mokka?
  • Cum va ajuta Mokka magazinul nostru să atragă un public suplimentar?
  • Este posibil să cresc procentul de aprobare a cererilor pentru clienții mei obișnuiți?
  • În ce magazine funcționează Mokka?
  • Cum puteți solicita materiale promoționale pentru magazinele fizice?
  • Clientul are întrebări legate de serviciul Mokka. Ce pot face?
  • Cum pot angajații să efectueze o plată cu Mokka într-un magazin fizic?
  • Cum se face o rambursare în magazinul online?
  • Cum se face o returnare a mărfurilor într-un magazin cu amănuntul?
  • Apare o eroare la efectuarea unei achiziții de către un angajat. Ce să fac?
  • Ce se va întâmpla dacă cumpărătorul nu plătește către Mokka?
  • După plasarea comenzii, magazinul nu o poate onora din cauza lipsei de bunuri în stoc. Ce să fac?
REVO TECHNOLOGIES I.F.N. S.A.
Toate drepturile rezervate, 2024