- De ce este profitabil să vinzi cu serviciul Mokka?
- Cum poate Mokka să crească valoarea medie a cumpărăturilor în magazin?
- Câți bani pot face achiziții cu Mokka?
- Cum obțin materiale de marketing pentru prezentarea Mokka în magazinul online?
- În timpul înregistrării, clientul nu primește codul de verificare prin SMS. Ce să fac?
- Cumpărătorul a anulat comanda sau a returnat produsul. Ce să fac?
- Cum obțin acces la baza de date a clienților Mokka?
- Cum va ajuta Mokka magazinul nostru să atragă un public suplimentar?
- Este posibil să cresc procentul de aprobare a cererilor pentru clienții mei obișnuiți?
- În ce magazine funcționează Mokka?
- Cum puteți solicita materiale promoționale pentru magazinele fizice?
- Clientul are întrebări legate de serviciul Mokka. Ce pot face?
- Cum pot angajații să efectueze o plată cu Mokka într-un magazin fizic?
- Cum se face o rambursare în magazinul online?
- Cum se face o returnare a mărfurilor într-un magazin cu amănuntul?
- Apare o eroare la efectuarea unei achiziții de către un angajat. Ce să fac?
- Ce se va întâmpla dacă cumpărătorul nu plătește către Mokka?
- După plasarea comenzii, magazinul nu o poate onora din cauza lipsei de bunuri în stoc. Ce să fac?