Conectarea în cont se face cu numărul de telefon și PIN-ul setat.
Asigură-te că ai actualizat aplicația la ultima versiune.
Încearcă conectarea atât din aplicație (Android/iOS) cât și de pe site.
Dacă ai uitat PIN-ul:
-
- Apasă pe „Eu nu pot intra” în aplicație.
- Pe adresa ta de e-mail vei primi un nou cod din 4 cifre pentru confirmarea solicitării.
- După aceea, vei putea seta un nou cod PIN.
Dacă încă întâmpini probleme: Contactează asistența prin chat-ul de pe site-ul Mokka pentru ajutor suplimentar.
Dacă încă întâmpini probleme tehnice sau erori, contactează-ne prin asistență prin chat-ul de pe site sau la asistenta@mokka.ro. În solicitarea ta, te rugăm să incluzi următoarele:
- Capturi de ecran cu erorile întâmpinate
- Datele tale de identificare: numele titularului contractului Mokka, CNP-ul și numărul de telefon asociat contului Mokka
- Versiunea aplicației mobile utilizate
- Dispozitivul de pe care ai încercat conectarea
Aceste informații ne vor ajuta să rezolvăm problema mai rapid.