1. Unde se află graficul plăţilor?
Data și suma plății pot fi vizualizate în contul personal sau în aplicație (Android/iOS) în secţiunea «Graficul plăţilor».
Dacă eşti autentificat în contul personal de pe site, graficul plăţilor va fi disponibil în fila «Graficul plăţilor» din partea stângă a paginii:
Dacă eşti autentificat în contul personal în aplicația mobilă (Android/iOS), graficul plăţilor va fi disponibil pe pagina principală.
2. Notificările de plată:
Cu o zi înainte de data plății, îţi vom trimite o notificare pe e-mail.
Dacă doreşti să primeşti notificări suplimentare pe telefon, activează serviciul „Informații suplimentare” în secțiunea „Setări”.
3. Ce trebuie să faci dacă trebuie urgent să efectuezi o plată, dar nu poți intra în contul personal:
Dacă trebuie urgent să efectuezi o plată, dar nu poți intra în contul personal, o poți face printr-un formular special de pe site. Instrucţiunile se află aici.
4. Când vor fi creditate fondurile?
La completarea avansului la data plății conform graficului, fondurile trebuie să ajungă înainte de ora 23:59, ora României. Imediat ce plata este primită de noi, vei primi un e-mail. De obicei, creditarea are loc în 24 de ore.
5. Unde va apărea plata?
Toate plăţile apar în contul personal sau în aplicație (Android/iOS) în secţiunea «Istoric».
Ce trebuie să faci, dacă plata nu este primită, descriem aici.
mаi аveți întrebări?
Aveți mai multe întrebări? Trimitere solicitare