Perioada maximă de retur este stabilită de magazinul de unde a fost făcută achiziția. Poți afla datele exacte contactând magazinul. Imediat ce magazinul a procesat returul cu succes, vom reduce suma datoriei tale cu valoarea returului în termen de 24 de ore și vom reîntregi valoarea limitei tale.
Dacă data limită pentru returnarea produsului furnizată de magazin a trecut și au trecut și cele 24 de ore, iar suma plății în contul tău nu a scăzut, scrie-ne în chat-ul din contul tău, în aplicația mobilă (Android/iOS) și trimite-ne dovada de procesare a returului. Cu siguranță te vom ajuta să rezolvi situația.
Cum să contactezi serviciul de asistență este descris aici >
Dacă ai reușit să achiţi o parte din datorie pentru achiziție și apoi ai făcut un retur, scrie-ne în chat-ul din contul tău sau în aplicația mobilă (Android/iOS). Trimite un document de confirmare a returului și menționează dacă plata a fost făcută cu cardul sau trimite-ne datele unui cont bancar unde putem returna banii. În termen de 7 zile lucrătoare, îi vom transfera în contul specificat. Cum să contactezi serviciul de asistență este descris aici >
Important: Dacă returul a fost efectuat în perioada în care creditul era în întârziere de plată, procesarea returului nu poate fi efectuată corect. În acest caz, te rugăm să ne scrii personal pentru asistență suplimentară.