1. Conectați-vă la aplicația Mokka Partner folosind numărul de telefon înregistrat în Mokka și codul PIN.
2. Pe ecranul start, faceți clic pe butonul O nouă tranzacție.
3. Introduceți telefonul mobil al clientului.
4.1. Dacă clientul nu a folosit serviciul Mokka înainte, Completați un scurt chestionar urmând instrucțiunile de pe ecran.
4.2. Dacă Clientul este deja înregistrat în Mokka, nu este necesar să completați chestionarul.
5. Clientul va trebui doar să vă spună codul de confirmare care îi va fi trimis printr-un SMS.
6. Plata în avans disponibilă va fi afișată pe ecran.
7. Introduceți suma achiziției și selectați programul de plată potrivit pentru client.
8. Dacă clientul face un avans pentru prima dată, va trebui să încărcați o fotografie cu buletinul acestuia.
9. Clientul va primi un cod SMS pe telefonul său pentru a confirma plata în avans. Trebuie să introduceți acest cod în aplicația Mokka Partner.
10. Finalizați achiziția la checkout. Pentru a face acest lucru, scanați codul de bare din aplicație.
După plata cu succes, utilizatorul va primi un SMS care confirmă achiziția.
Clientul va primi toate documentele la adresa sa de e-mail specificată în timpul înregistrării în Mokka.