1. Conectează-tela platforma Mokka Partner folosind numărul de telefon înregistrat în Mokka și codul PIN.
2. Pe ecranul start, fă clic pe butonul O nouă tranzacție.
3. Introdu numărul de telefon al clientului.
4.1. Dacă clientul nu a folosit serviciul Mokka înainte, completează un scurt chestionar urmând instrucțiunile de pe ecran.
4.2. Dacă Clientul este deja înregistrat în Mokka, nu este necesar să completezi chestionarul.
5. Clientul va trebui doar să îți spună codul de confirmare care îi va fi trimis printr-un SMS, acesta înlocuind semnătura olografă.
6. Limita disponibilă va fi afișată pe ecran.
7. Introdu valoarea achiziției și selectează programul de plată ales de client.
8. Dacă clientul face o achiziție pentru prima dată, va trebui să încarci o fotografie cu buletinul acestuia.
9. Clientul va primi un cod SMS pe telefonul său pentru a confirma plata în avans. Trebuie să introduci acest cod în formular.
10. Finalizează achiziția la checkout. Pentru a face acest lucru, scaneaă codul de bare pe bonul de casă.
După plata cu succes, utilizatorul va primi un SMS care confirmă achiziția.
Clientul va primi toate documentele la adresa sa de e-mail specificată în timpul înregistrării în Mokka.